środa, 10 maja 2017

Rower, niebieski, para - wyzwanie II

Dzisiaj jest ostatni dzień mojego wyzwania "z określeniami ". Jak ktoś ma chwilę to zapraszam do przygotowania jeszcze jakiejś pracy. Ja też tak na ostatnią chwilę robiłam tą karteczkę w chwili natchnienia i wolnej, gdy synek spał. Co prawda miałam zrobić coś innego, ale niestety wytyczne innego projektu zmieniły się i nie miałam jak tam wkraść niebieskiego elementu :)
Dlatego też dzisiaj przedstawiam prosta karteczkę dla zakochanych, a może na ślub... kto wie :)

Wytyczne do zabawy były (jeszcze są) następujące:
1. Rowe
2. Niebieski 
3. Para
Interpretacja tych określeń jest dowolna, tylko proszę o wytłumaczenie... np. rower może komuś kojarzyć się z kołem, czyli przy użyciu jakiegoś koła w pracy nie musiał pojawić się rower na pierwszy rzut oka.
W mojej pracy każde z określeń jest bezpośrednie :) Tak też karteczka inspirująca moim wyzwaniem:




Zapraszam do tworzenie, nieoczywistych prac. :)

Pozdrawiam, 

Dasanda :)

16 komentarzy:

  1. Ta kartka jest przepiękna,cudowna,do zakochania:)))Przefajne są te wykrojniczki.Super,że pozostawiłaś je w białym kolorze.Rewelacja!!!
    Ja właśnie biegnę zapisać moje "tworzywko".Jeszcze zdążę,prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest przepiękna,cudowna,do zakochania:)))Przefajne są te wykrojniczki.Super,że pozostawiłaś je w białym kolorze.Rewelacja!!!
    Ja właśnie biegnę zapisać moje "tworzywko".Jeszcze zdążę,prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, czekam z niecierpliwością czym tym razem mnie zachwycisz :)

      Usuń
  3. Śliczna karteczka :) Buziaki
    szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)